2019 HAZİRAN SKOLYOZ FARKINDALIK AYI

Haziran Skolyoz Farkındalık Ayında İstanbul Skolyoz Okulu'nda Skolyoz hastalığı hakkında genel bilgilerin verileceği, erken teşhis, röntgen de skolyoz derecesi, ameliyatsız Schroth egzersizleri ve korse tedavisi, ameliyat yöntemleri ve sıklıkla sorulan bir çok konuda bilgilendirme yapılacak olan ücretsiz bilgilendirme seminerine davetlisiniz.

SKOLYOZ SCHROTH KAMPI

İstanbul Skolyoz Okulu yarı yıl tatilinde Skolyoz Schroth Egzersizleri kampı düzenliyor.

3. Skolyoz Semineri

Skolyoz hakkında belirtiler – röntgen – teşhis- egzersiz – korse ve ameliyata kadar geçen süreç hakkında bilgilendirme semineri ve ailelerin dayanışma toplantısına davetlisiniz.

SCHROTH Egzersizleri

Schroth yöntemi, skolyozun düzeltilmesinde uygulanan ameliyatsız bir tedavidir ve 100 yıldır kullanılmaktadır. Schroth yönteminin prensiplerine dayanan düzeltici tedavi günümüzde dünya çapında uygulanmaktadır; bu yöntem esas olarak skolyozun oluşturduğu deformiteyi üç boyutlu olarak ele alarak her bir komponenti için özel egzersiz bileşenleri içerir.

SORU - CEVAP DİZ PROTEZİ

Dizlerde kireçlenme osteoartrit olduğunda çok çeşitli tedavi seçenekleri vardır. İleri derecede osteoartritte günümüz tıbbında protez cerrahisi uygulanmaktadır.

SORU -CEVAP SKOLYOZ

Skolyoz hakkında sıklıkla sorulan sorular ve cevaplarını bu bölümde bulabilirsiniz. Skolyoz ile ilgili temel bilgilerin açıklayıcı resimlerle sunulmuştur.

SORU - CEVAP KALÇA PROTEZİ

Günlük aktiviteleri kısıtlayan şiddetli ve gittikçe artan kronik ağrı Yürüyüş mesafesinde azalma, merdivenlerden inip- çıkamama ve hatta oturulan yerden kalkamama gibi günlük hayatı olumsuz etkileyen durumlar Dinlenme sırasında meydana gelen veya gece uykudan uyandıran ağrıların meydana gelmesi Diğer medikal tedavilerin başarısız olduğu durumlarda hasta total kalça protezinin uygulanması açısından değerlendirilir.

Baş ağrıları ve hacamat

Hacamat baş ağrılarının tedavisinde destekleyici bir yöntem olarak görülmektedir.